tirsdag 10. september 2013

Konfirmasjon

Ja, så gikk hele sommeren uten nytt innlegg her på bloggen.... Klarer visst ikke helt å finne fram igjen bloggelysten!

I helgen var vi i konfirmasjon til en flott gutt. Gratulerer, Petter! Jeg har laget kort både fra min familie og et på bestilling. Først ut er bestillingskortet:

Noe av det jeg har brukt på kortet:
Smal papirpose
Ark fra Prima
Bølgepapp
Papirsugerør
Trykknapper fra Søstrene Grene

Inspirasjon til kortet har jeg hentet hos Mona. Hun er rå på guttekort!!










Ønsker alle en strålende flott høstdag!

5 kommentarer:

Scrappelise sa...

Heeeei Hanne! Det m blogging skjønner jeg, er nok mange som har det på den måten. så er det desto mer stas når man ser en oppdatering. Og ikke har du glømt gamle kunster heller - virkelig stilig guttekort du har lagd! ha en flotters dag og diger klæm til deg!

MonaV sa...

Så innmari koselig å se noe fra deg igjen :):)
Sånn er det med blogging.....det går opp og ned.
Stilig guttekort du har laget til en heldig konfirmant!

RitaK sa...

Kjempetøft guttekort Hanne, og bloggingen må man gjøre som man føler for, for det skal jo liksom helst være lystbetont... Men er jo gøy når vi får se noe nytt fra deg da ;-) Klem

Synnøve sa...

Knallfiiiiint!!!

Kreativelena sa...

Skikkelig flott kort. Digget oppsettet, og alle detaljene. Og den punchen der ser jeg at jeg må sette på min ønskeliste. Den gjorde seg veldig godt på kortet her.